Bara måste göra detta :)

För 5 år sen...
Var jag 14 år, gick ej i skola (heltidspraktik) & mådde riktigt psykiskt dåligt, minns inte så mkt mer av den tiden då jag inte ville ha så mkt kontakt med folk.

För 3 år sen...
Fick mitt liv en vändning & jag började må bättre, tog upp studierna, jag hade hittat några goda vänner som gick/går att lita på & började leva livet.

För 1 år sen...
Gick ja i skola, jobbade, hade jag fått körkort :D

För 3 månader sen...
Var jag super lycklig!!

Igår...
Var mkt blandade känslor, jobbkrångel & myspys

I morgon...

Ska jag stilla mitt shoping begär :)

Om ett år...
Bor nog ännu kvar hos päronen, har ett jobb & tar dagen som den kommer. :)

Hittade denna på två ställen, så nu måste den göras, det var som ett tecken :D
(Peeachy & Ellen hittade ja det hos)

Kommentera
Postat av: Ellen

Den e faktiskt lite kul.. :-)

2008-05-14 @ 23:43:54
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback