Design

Blir så himla ledsen, har man suttit och jobbat ganska länge på en design med olika textstilar och diverse.
Var så nöjd med skrivstilen som jag har på rubrikerna. Men min fråga idag är:
 
Varför syns inte min design på alla datorer? Är det någon som vet varför?

Var hemma hos en vän och lånade hennes dator och insåg att min sida såg ut som SKIT från hennes dator.
Textformatet var inte alls det jag valt utan det var någon annan stil och många gånger större än vad "jag ser" från min dator.

nej nu ska jag dricka lite mer hallon & svartvinbär sen så blir det en fika på stan med Sandra.
Hörs senare ;)

Kommentera
Postat av: Alexandra

Från min dator ser det jättefint ut :) Jag håller gentligen inte på så mcyket med design å sådant, kolla in min blogg, där är det ganska lätt men snyggt gjort (;

2008-05-02 @ 13:56:24
URL: http://Alexandraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback