Hallu

Sunne svek mig igår :D
haha eller jag svek sunne. Stannade i stan istället med Mimmi + folk :p var så himla många som kom & gick i den lägenheten så orkar inte skriva upp alla namn :P
kul var de iaf, träffade massa nytt trevligt folk som ja kom riktigt bra överens med. Alltid kul att "utöka" umgängetskretsen.

Kom hem vid typ 3- halv 4 när Ronnie & Mias chafför körde hem mig. (orka gå :P) men de tackar jag för :D

Men tror ni ja kunde/fick sova? Min telefon gick varm, folk ringde o ja ringde o de ringde igen och så höll de på fram till 5 tiden tror ja. Så somnade typ 7 imorse.. och gick upp vid halv 7 idag :P vaknade nån gång innan men gick bara o rökte o la mig sen igen haha lat som ja är :D

Men nu börjar ja bli sleten igen så lika bra att passa på o lägga sig, ska dessutom fika med Mimmi imorgon så måste försöka komma upp lite i tid.
Hörs imorgon! (senare idag)


Lögner, lögner LÖGNER!! Tar dessa aldrig slut, fanns det någon som kunde avslöja & avläsa dessa så skulle jag vara förälskad i denna person :P lögner är de värsta ja vet, spec när man får höra två olika versioner, då står man där helt maktlös och bara funderar :( smärtan släpper väl nån gång hoppas och antar ja!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback