Hej igen.

Då har man sovit klart, duschat och sitter nu här och försöker äta lite.. hehe
fick tvinga upp mig när klockan ringde vid 12(!)
det är illa, kroppen ville sova mer än 3 timmar till tydligen :P

Idag ska bli en riktig "slappdag" har jag bestämmt, känner att jag har ingen ork till att göra några stora projekt.
Nej usch och fy, helst skulle jag vilja ligga slappa i hängmattan så länge solen ligger på, och sedan fixa iordning lite grönsaker o dipp för att senare lägga mig i soffan och mysa till någon film. Gud så skönt de hade vart.

Men men jag blir säkert upptagen med något annat sedan, brukar jag alltid bli :P
Eget liv?? vad är de?? haha

Allra först på listan "to do" är iaf att föna håret, hatar blött hår! finns nog inget värre, inte som jag kommer på nu iaf :D

Ha en Solig dag!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback