imorgon är det dax

Då bär det av till kd för lite shoping, ska bli så trevligt :)
fick dock inte tag i någon bil så det får bli bussen 08.15(!) hur ska detta gå? jag och Sandra som är vana att sova så länge de bara går!! (oftast iaf)

men det måste gå, för nu har ja pengarna ja behöver för att kunna gå lös på klädkedjorna :D
är igentligen sjukt, åker man bil till kd tar det MAX 40 minuter. men åker man buss tar det minst 1 timme & 15 min.
och då går bussen inte ens över edsgatan, det är sjukt vilken skillnad det är. Sen så kostar det skjortan att åka oxå. 82:- för en enkel biljett till kd, det är nästan lika mkt de kostar i bensin!! (iaf med mor & fars bil som drar ca 0.6-0.7 L milen! ) och sen måste man anpassa sig efter tder för o ta sig hem också. Detta kommer inte att sluta bra :P
Jag som kanske åkt buss 3-4 gånger i hela mitt liv,  bara för jag brukar bli så dålig.

men men denna gång måste jag offra mig iaf, för nya kläder SKA jag bara HA! hehe

dax för en dusch, men syns säkert senare :P

Kommentera
Postat av: Ellen

Aah det är fan sjukt att det oftast är billigare att köra när man ska någonstanns.... :-S

2008-05-14 @ 23:19:03
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback