Jag = duktig :D haha

I tisdags var ja till läkarn (Davidsson) o tog bort min leverfläck på ryggraden.

I går (onsdag) var jag till neurologkliniken i karlstad och fick reda på vad min huvudvärk jag haft sedan september beror på.
Läkarn var först orolig över att det var en tumör, då min reaktionsförmåga var kraftigt nedsatt på högersida.
Men efter lite kontroller, prover, tester och allt vad de nu är så kom dom fram till ett beslut.
Spänningshuvudvärk orsakad av stress. Så de ni! Även en människa som inte gör något speciellt kan vara "sönder stressad". Och det har iof händ väldigt mkt som gjort mig orolig, ledsen och annat en längre tid nu så de kan stämma.
Så nu ska ja till en sjukgymnast som ska lära mig att slappna av.

Idag var ja upp till sjukhuset här i Filipstad. För att gå till ungdomsmottagningen och förnyat mitt recept.
Så efter att glömt bort de i 2 veckor så får ja de äntligen gjort :D

Så på 3 dagar har ja vart till 3 olika "läkare" och 3 olika sjukhus :D haha

Resten av min tid har ja väl mest spenderat med Mimmi vid torggrillen med en koppkaffe och bara mått underbart :)

nu blir de lite mat får vi se vad som händer senare!

Kommentera
Postat av: my

va de rune johansson som tog hand om dig på neurologen? :P

2008-05-30 @ 09:47:35
Postat av: Lena Petersson

Vilken tur att det "bara" var stressrelaterat.

2008-05-31 @ 23:57:52
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback