Söka jobb m.m

har jag ägnat dagen åt men nu får de vara nog. Allt "kontorsfolk" slutar ändå nu så får ta upp det imorgon igen.
Om jag inte nu börjar redan då det vill säga :)

Mor ringde och berättade att jag kanske får jobb på wasa och kan börja dom kommande dagarna isf :) glad som en tok blev jag även om inte wasabröd är det jobb "jag tänkt mig" så är det helt ok, ett jobb är alltid ett jobb.
Är bara jag som blivigt bortskämd med att jobba med människor som jag gjorde när ja gick som timvikarie både på älvkullen & hemtjänsten.

men detta ska bli spännande, synd bara att jag antagligen hamnar på ett skiftlag som gör att jag och moder aldrig är lediga samtidigt, men det får de vara värt! JAG VILL JOBBA :D hehe och om jag skulle bli kvar någon längre tid så går det ju alltid att fråga om man kan bli flyttad. Fast o andra sidan vem vill att ens mor ska "bossa" över en på jobbet också :P haha
men att jobba 7 dagarn & vara ledig 5 känns riktigt soft, kan man planera sin tid lite bättre.

nej nu är jag så himlans glad för tillfället så vet inte riktigt vad jag ska hitta på! kanske ta sig en fika på stan och kolla efter nya örhängen? har velat haft nya dom senaste veckorna men bara inte orkat göra något åt de :P

hörs senare!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback