Tankar som gör en tokig!

Det är så skönt! Har vart det dom senarste veckorna nu. Tror det var två dagar förra veckan som det regnade lite, men nu är det fina vädret här igen! Blir så himla sugen på att grilla, ta en öl och bara må skönt ute i solen!
Tror det får bli det till helgen. Någon som vill grilla med mig?? :P

Ni som läser detta: har ni någon gång fått ångest över något beslut eller någon handlig ni kanske gjorde för flera år sen? Jag har börjat tänkt mkt på en sak som inträffade för tre(!) år sedan och funderar "tänk om jag gjort så ist" eller "så borde jag ha gjort" har ni någon gång kännt/tänkt så?
Så nu går jag nästan och gräver ner mig själv och inbillar mig att allt sett annorlunda ut och allt hade fortsatt som vanligt om inte jag var en sån stor idiot, fast inners inne vet jag att det fanns inget annat jag kunnat gjort förutom de ja gjorde.

Varför tänker man såhär? Och varför nu? Flera år senare... någon som har en bra förklaring?


Nej nu måste jag hoppa in i duchen och göra mig iordning för en fika/lunch med Sandra på stan, hoppas att denna blir mindre pinsam!! (läs om förra fikan här)

Ska försöka att skriva lite senare, men har ganska mkt att göra idag :(

Och nu förväntar jag mig massor med kommentarer nästa gång jag loggar in med era åsikter till varför tankar spelar en ett spel lite då & då :P

Ha en Solig Dag ;)

 


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback