Am.staff träff på Sörmon =)

Min första och definitivt inte min sista.
Trevligt folk, roligt och lärorikt.

Vi prövade på o spåra lite. Gick JÄTTE bra!! med tanke på att de är typ andra gången Gaia e i skogen o första gången som vi spårar. Så ja fick lite tips ja ska försöka komma ihåg o använda mig utav =)
min duktiga lilla skrutta!!! är en STOLT ägare till henne!!
Önskar bara som ja nämnt 1000 gånger förut att hon kunde bestämma sig vilken färg hon ska va :(
men men de kommer kanske, förhoppningsvis ;p

Så nu blir de någ ett litet spår varannan dag ett tag framöver för hennes del så hon verkligen lär sig vad som menas och sen inte glömmer bort de. Sen så får de väl bli ett sånt där helggöra =) hehe
kul var de iaf!

nejni nu ska ja krypa upp i soffan igen o fortsätta kolla på The Grudge! :S usch, ja kommer ALDRIG att adoptera en asiatisk unge, är fan livrädd för dem :D haha men ärligt varje film ja sett med dem så ser dom sååååååå himla läskiga ut :(
men men så kan de va.

hörs imorgon!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback