Tillbaka med nya krafter!!

Japp dessa dagar har ja inte vart mig själv, men nu är ja tillbaka och orkar uppdatera.
Mjölby utställningen gick riktigt bra, men tänker inte skriva så mkt mer om den här, då ja uppdaterat på vår hemsida med bilder & resultat istället. Men kan säga så mkt som att Gaia blev BIM med fantastisk kritik!
så jag är helnöjd!
Sen så har det även bleve bestämmt att jag "köper ut" uppfödaren.
Då Gaias färg är lite taskig så känns det bäst så man slipper oroa sig och det ska bli massa krångel längre fram.

Vi packade in oss i bilen i lördags o åkte ner till Nässjö o Elizabeth.
var verkligen SUPER trevligt och Bettan var kanon!
Fast de kändes lite som om ja redan kände henne ;p hehe var himla mysigt där hon bor så ja blev nästan lite sugen på o flytta ner ;p hehe har lite problem o få me mig älsk bara :(
men men tillslut kanske ;)

Tänkte uppdatera med lite bilder från helgen, men som sagt ifrån själv utställningen finns på vår hemsida.



Jenny påväg ner



Sandra på ditvägen



Ja & Sandra hos Bettan



Gaia sover i buren med en "övervakare" ovanför ;p



Min nya kärlek som ja vill flytta ner till ;)



En något nervös Sandra (+ Bettans finger)



Väldigt roat folk :)



Alcatraz fången ;P



En bild ja kommer få skit för ;p (valde iaf den där du håller för =D)

haha för o sammanfatta allt så har vi haft riktigt roliga tvådagar i Smålandia.
Kan absolut tänka mig att åka ner på besök när ekonomin är bättre!!!!

Tack för allt Bettan, och tack Sandra & Jenny för trevligt sällskap. förlåt för att ni fick stå ut med mig i 66 mil när ja hade damp ;p
höll er vakna iaf!! =)

Kommentera
Postat av: Elizabeth

Ha ha ha TACK för att du valde den i alla fall ...

visste att något sånt skulle komma men det dröjde .. Tack själva till två riktigt roliga dagar.. Jag funderar starkt på å komma upp till er i helgen ... men har ju tyvärr ingen som kan ta mina hästar ..hade varit ganska skönt å komma i väg en sväng



Å grattis till Bim å fin kritik på pluttan ...

Ha det gott Kram

2008-11-19 @ 01:09:21
Postat av: Elizabeth

Ja å kärleken vill att du tar med dig Jenny å kommer ner .. ni kan få bo alla hos mig :-) inte trångt ja lovar å svär ..

2008-11-19 @ 01:10:47
Postat av: Jenny

Ha ha.. Jo damp hade vi väll alla ;-) Stackars Dundra.. Såg ju jätte ledsen ut.. :P

2008-11-19 @ 17:01:37
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback