Känner mig så fräsch o gooo!!! :D

Efter mitt bad o dusch, blev lite manikyr & pedikyr också. Fast nu har ja riktigt tråkigt så då kom ja på att varför inte göra som dom flesta o visa mina favorit produkter? (ursäkta dålig bildkvalité, JA jag ska köpa en ordentlig kamera nån gång ;p)

Handvård:

Skrub & Handcreme från Partylite i serien Well being spa handterapi.


Fotvård:

Fotpealing & Fotcreme från Partylite i serien Well being spa relax



Ansiktsvård:

Ansiktsmask från Spa facecare (Åhléns) och sen har ja ACOs oparfymerade hudlotion då det är den enda som hjälper på min torra hud.



Kroppsvård:

Min Chocklad Body souffle!! Har fått den i present så vet inte vart den är ifrån. efter att legat i badet är deå så mysigt o smörja in denna o bara mysa :)




Duschprodukter:

Shampoo: L'oréal expert série Volume extreme från lyko.se fick de idag och är redan STORM förtjust i de. Håret doftar underbart under tvättning och även nu efteråt. Känns precis som när man vart hos frisören. o med tanke på att ja e korthårig nu så använder ja inte balsam lika ofta, fast håret är sjukt mjukt efter detta shampoo bara!

Duschcreme: LDB's Shea olja finns att köpa i vanlig affär använder ven deodoranten i detta märke, det doftar underbart o ger en spa känsla :D






sådär :) nu har ni fått sett några av mina produkter, imorgon när de e dax för o göra iordning håret kan ja passa på o ta mina favoritprodukter där me :)
har ju nyligen hittat en ny älskling där :D

men men för o ge er något o skratta åt så bjuder ja på en "damp-bild" på mig efter min spakväll, oiordning gjort hår o grejer, ser lite slappt ut o iof, hela ja e slapp just nu men de måste man få va me ;p




Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback