Utmanad!

Jag har bleve utmanad av Sanna

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag är sjukt envis!
2. Dricker ja inte MINST 2 muggar te per dag så dör ja ;p
3. Ja har börjat tycka de är avslappnande o städa :S
4. Jag är en riktig inbiten "hund-idiot"
5. Jag lider av telefon & cigg beroende (även kärlek)
6. Ja har sett hur en "hårt bröd-fontän" ser ut, DE NI =D
7. Jag är INTE lat, bara bekväm!!!

Jag utmanar:

Jenny (Stridsgudinnan)
Sandra (Sandrusen)
Linda (Lindaskriver)
Maria (fantasimaria)

+ alla er andra som känner er utmanade =)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback