VARFÖR?!!!!!!!!!!

Det är min STORA fråga varför?!!

Varför gör man saker som man hatar?!!!!!!!!!!
Jag HATAR att baka bullar, men lika fan så väljer ja att baka dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O de blir misslyckade VARJE gång ja inte har en maskin o köra degen i!!!!

Jag hatar att baka bullar!


*suck*

kan inte någon komma o rädda mig från mitt HELVETE!!!!!!!!!!!!! ;p hehe

vilket i-landsproblem ;p haha

men men busvovvarna ligger just nu o tuggar på varsitt ben, och försöker INTE att sno den andras lika ofta längre.
fan va bra ja e ;) hehe
men idag åker Budda hem, lite blandade känslor då han är så charmig!!! fast f*n va dåligt han lyssnar!!!!!
Visst dom är valpar, men han fattar fan inte ens vem Budda är ibland!!!! de är jobbigt ;P

nej nu blir de ut o röka, skriver mer senare om ja får tillgång te datorn för älsk! ;p

o föresten Jenny, älsk tycker visst om dig :) han har ju hittat någon som är på samma "jävlingsnivå" som honom ;)
han vågar bara inte erkänna de då du kanske använder de mot honom ;D hehe

Kommentera
Postat av: Jenny

haha.. De kan ja LOVA att ja gör nu!! mohahahaha

:-D Tack för fikat ;-) Kramar

2008-10-07 @ 19:06:03
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback