fy fan vilken tråkig människa jag är!!!!!!

allt jag tänker, gör och andas är bara en sak!! en enda grej!!!!! GAIA!!! vill ha henne här nuuuuuuuu!!!! helst igår skulle hon ha hämtas!! längtan är olidlig, o värre kommer de nog o bli, skulle tro att de inte bli alls mycket sömn imorgon natt... kommer o va 1 miljon tankar som far genom huvudet!!

hehe men så är de, får hoppas att jag blir mer social bara älsklingen anlänt :) hehe
köpte kräftor idag me :D så nu är lördagskvällen på gång. imorgon ska ja fixa "nubbe" åt en VISS person ;p hehe nejdå den är väl te oss alla(hoppas ja :S) haha men de kommer nog bli riktigt mysigt!!

ska ordna lite filmer också så man har något o kika på..
imorgon blir de kladdkaka igen :) måste göra ett nytt försök o denna gång ska den bli bra!!! den bara S K A de!!!;p haha

nej nu har ja lite viktigare saker för mig :O haha inte!!!

hade skönt!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback