God morgon :)

Sitter här o har bleve stört förkyld :(
halsen värker o hostan kommer allt tätare, näsan växlar mellan att vara tät o snorig :(
känns heeeeeeeeeeeeeeeeelt UNDERBART!!!! :D

har dessutom ett vilddjur te hund här hemma :) tycker lite synd om mig då hon väljer o ha en "ja-behöver-inte-bry-mig-om-dig-dag" just IDAG! :(
men hon kommer kanske ner på jorden hon me nån gång :D

Vaknade strax efter 9 av att Gaia ville ut, så då blev de en kiss o bajs paus ute i kylan :) börjar bli riktigt kallt ute nu på mornar o kvällar. bara väntar på att man kommer ut o hela backen är full av frost, de dröjer inte länge till iaf :)

Så nu sitter ja här me min tekopp me 100 liter honung i o hoppas på att de kan lena upp lite i halsen iaf :(
Ska ge Gaia lite mat snart o ja själv ska käka lite frukost, sen blir de rastning igen o tänkte passa på o busa lite ute så hon kanske e trött när vi kommer in :p
haha om de är fallet så ska ja bädda ner mig i soffan iaf, de är en sak som e säkert!!

ska försöka skriva mer senare, har vart så otroligt mkt att tänka på dom senaste dagarna så har tyvärr inte haft tid :(

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback