hallå hallå :)

är först nu ja får tillgång te datorn :p älsk har suttit här hela dan typ, o när han inte gjort de har ja legat nerbäddad i soffan o tyckt synd om mig själv! :(
var iaf ingen halsfluss ja fått, var upp o kolla de o de var "bara" ett virus som härjade.
så skulle hålla mig lugn några dagar o leva på flytande föda eftersom ja inte kan svälja :( så trodde dem de skulle gå över sen. känns skönt de iaf.

har lite dåligt samvete mot Gaia idag :( ja har verkligen inte haft nån ordentlig ork till något mer än gått ut me henne, så hon har fått leka me sig själv 99% av dagen då hon vart på de humöret. Jag har verkligen inte haft ork utan vi tog oss en mysdag istället, el ja, jag gjorde iaf, Gaia ville ju helst leka o busa men tillslut så gick hon väl me på o sova på mattes mage :D hehe

nope nu blir de o gå ut o röka o sen flytta sig till soffan eller sängen (inte bestämt mig ännu) men slappa ska ja iaf, för nu e ja slut igen :(

hörs nog imorgon om ja får låna datorn ;p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback