Nytt liv - Ut me de gamla o in me de nya!

Japp så är de, bestämde mig för att eftersom ja gjort mig av med ganska mkt negativt i mitt liv så varför inte göra en "makeover" nystarten till ära :D de blev lite ut me de gamla o in me de nya hehe....

så ja har gått ifrån ljusbrun färg och halvlångt hår till o snagga mig RIKTIGT kort (fast de är fortfarande frisyr) och färga de så mörkt brunt de bara går innan de går över te svart :D haha

var lite annorlunda o se mig själv i spegeln, men ja gillart o ja TRIVS i detta :D hehe
så sen på tisdag ska ja in te maria o lägga i en "effectslinga" i luggen också i någon härlig färg (antagligen rött)

ska bli spännande o se :D

kommer nog en bild senare på hur ja ser ut ;p

jo idag då :)
nyss hemkommen från första "promenaden" me Gaia, så har hon fått mat o ligger nu o slappar under datastolen, så himla go är hon nu på mörran iaf :D

så just nu har ja lite beslutångest över om ja ska lägga mig nån timme te eller käka frukost o sen dra igång o städa.. hmmm är ju fortfarande sjuk så ska bli spännande o se hur de går o damma, har en känsla av att ja kommer nysa eller hosta IHJÄL mig eftersom ja redan typ gjort de ;p hehe

men men de märks. hoppas ni får en fin dag!
Här är himlen alldeles blå o solen är på väg upp - HÄRLIGT!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback