Hallå världen!

Sitter här i soffan o kollar på den nakna kocken =) haha me like!! iaf namnet ;)
har haft en RIKTIGT ruskigt slapp förmiddag och är så himla seg så tankarna krockar med varandra.. o de konstigaste e att ja vakna o va riktigt pigg.. men sen insåg ja att de var fredag o ja ska te rämmen ikväll :S
då blev ja plötsligt JÄTTE trött o hänging... Psykisk trötthet?? neeee vaddå?! ;p

men kände att någe måste ja ju göra så hörde me Bettan om ho skulle me ner på stan.. Men hon var nyligen uppstigen ur sängen o orka inte.. Så då bestämmde ja mig för att ja var för trött för o gå ner ja me.. hade ja haft sällskap hade ja ju kunnat prata mig pigg ;) Så ja intog balkongen med frukost istället... efter en tur runt kvarteret me Gaisan :)
o insåg på den lilla promenaden att ja var ÖVERLYCKLIG över o lagt ner stadsturen!! Hon har gått o skaffat sig fetvadd i örona så hon släpa mig runt!! försökte få kontakt me djuret o visst de gick!!! JÄTTE bra i typ 2 sekunder sen var de släpning igen!! Skithund!!

så nu funderar ja på om ja ska ge mig ut o röka o sen duscha så ja har de gjort =)
är just nu världens drömbrud!! håret ser ut som matolja o bena har nog inte sett en rakhyvel på säker 1000 år!!!
så nu ska vinterpälsen BORT!! :) hehe

hoppas ni får en trevlig långfredag.
och en GLAD PÅSK!

Kommentera
Postat av: Anki

Hej

Jag själv är en värmlänning men bor nu i sthlm, härlig blogg har du i allafall och fin hund likaså!

Ja visst var det roligt att FBK vann, och ännu roligare min kusin Perra tränar laget!

Ja det var en riktig rysare



Ha de så gott

2009-04-10 @ 17:41:14
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback