j*vla smeck!!!!!

blir så negg!!!
kollade in på terrierklubben nu och insåg att anmälningstiden te Tånga hed gick ut den 6:de... för 1 timme o 35 min sen alltså!!!
jävla skit!!
så nu står man här o e anmäld bara te Larv.. o de andra ska iväg på båda.. skulle kört me övernattning o grejer.. SUCK! blir så negg!! var helt säker på att anmälningen gick ut nästa vecka men nej då :'(

Så nu får de väl bli te o leta bil man kan låna den 9:de maj.. känner inte för o stå för övernattning o mat för båda dagarna när ja inte behöver.. e ju inte gjord av pengar direkt :( men men så kan de bli.. går de inte o ordna stannar vi väl hemma annars... blir såååååååå j*vla arg!!!! men ska väl ringa imorgon o höra om de går o ordna ändå.. hoppas de, annars vet ja att ja kommer gå o va negg på allt o arg på mig sjäv i flera dar ;p fast kruxet är ju att ja inte betalat medlemsavgiften än.. ska göra de runt den 13 när ja får mina pengar.. så de märks ju om ja får anmäla mig ändå.. suck, ja finns inte så mkt annat o göra än o ringa imorgon o höra... o hoppas på att de är riktigt snälla =)

ja detta ordna ja fiiiiint... ja kommer inte kunna somna inatt :'( faaaaan!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback