Vart kommer alla ifrån?

Visst att min statistik pendlar lite och att den dom senaste dagarna gått uppåt me några läsare per dag.. men nu idag så har dubbelt så många som vanligen besöker min blogg hittat hit.
Vart kommer ni ifrån? =)
Och viktigast av allt, vem är du?

tkr ju de är så kul o hitta nya "okända" bloggar att läsa.. tkr de är mkt bättre o roligare än våra stora bloggare..
de känns som om de som få känner till skriver när dom känner och vad dom känner för, vilket blir roligare läsande. Än våra bloggar som ligger på toplistan.. de verkar ju uppdatera för uppdateringens skull och de kan bli vilket skit som helst ;p

Så berätta gärna vem du är, om du besökt min blogg tidigare och om du har en egen blogg/hemsida =)

nej ni, nu ska ja gå den låååååååååååånga vägen hem te Petriz me Jenny =)
*ser huset typ 200m bort* för Bettan är nämligen här på besök!
men skriver mer om min dag när ja kommer hem :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback