Gårdagen :p

japp, tänkte börja dan me o berätta om igår :D
har äntligen fått tummen ur **** o fått bort min hemska lila färg i huvet!! så nu e ja mörkbrun /svart.. tänkte ja skulle försöka fixa en bild senare... var även så duktig så ja hävde i lite slingor som blev lite sioså men det är MKT bättre än innan iaf :)

Sen va ja o Jenny o sola så vi blir bruna o fräscha inför beach 2009 :D *Asg* nej då men de är så skönt o ligga där i värmen!! denna gång kom ja faktiskt på o stänga av ansikstförstärkaren när de va 8 min kvar :p
efteråt så tog vi oss en promenad me idioterna o släppte dem vid klubben så dom fick busa i snön...
mkt trevligt för dem små djuren.. upptäckte dock hemma att Gaia har ett 1 cm brett och 3-4 cm långt KÖTTsår på brösten... hade verkligen SLETE bort yttersta skinlagret + päls.. jätte vackert :D men ger man sig in i leken får man leken tåla helt enkelt!
Så ja har lovat mig själv (o även Gaia) att ja ska hålla mina sårskorpe älskade fingrar ifrån de såret.. då det ser ut o ha gjort GRYMT ont när de hände... Så ska bli spännande o se hur ja klarar detta löftet :D var nyss där o kika på de... o de har fått en JÄTTE äklig gul sårskorpa :S usch!!

jaja sen på kvällen kom Sandra o Budda hit så de var fullrulle mest hela tiden.. även fast ja tyckte att de skötte sig ganska bra igår om man jämför med hur de vart :D Så de blev några kaffekoppar o lite snack om allt o ingenting :)
ALLTID lika trevligt!

o just nu sitter ja o hoppas att älsk kommer hem snart! Såg pressbyråns reklam igår vid 22 tiden där den STORA kanelbullen e med... o sen dess har ja inte kunnat släppt tanken på bullar!!! Så de får bli ICA sen o lite bullar :) jaaaaaaa!!

hehe nej nu blir de balkongen... har kommit fram till att ja tycker de är sååå tråkigt o bara uppdatera i text hela tiden! är bla därför ja e så dålig på o uppdatera.. Så nu MÅSTE en kamera införskaffas så ja kan dela med mig av mitt liv i bilder :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback