hmm knepigt...

alla mina kommentarer har försvunnit ur arkivet... fast de finns på bloggen :S jaja så de kan gå..

Har bleve utmanad av Madde

Favoritstad: Götlaborg =D tycker att de är så mysigt där :) Även västkusten typ Strömsta o Lysekil.. ME LIKE!!

Favoritdrink: Jani beställer ja drink blir de oftast White russian

Det galnaste du gjort:  hmmm de finns så mkt tokigt som ja hittat på under mina år.. har svårt o komma på något som skilljer sig från allt annat =D

Inom 10 år: Då hoppas ja att ja sitter i ett hus någonstans med min gybbe, hund/ar, fast jobb o antagligen barn & häst =D hehe

Favoritplagg: Bekvämt! ;p

Sjukaste drömmen: Haha ärligt talat så vet jag att ja drömmer MYCKET!! fast minns aldrig mina drömmar när ja ska berätta den för någon.. minns dem typ 1:a timmen ja e vaken, men sen gör hjärnan rensning för viktigare saker!

 

Utmanar vidare till

Sandra, Sanna, My (du kan ju göra den på bdb ;D)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback