ja lever...

tänkte bara tala om de ;)
sitter nu o käkar smörgås me makrill på *mumma* har ja inte äte sen ja bodde hemma!!
o de känns som minst 3 år sen iaf ;p
fick även en underbar syn nyss när ja steg in på nätet..
min goa Mimmi har skaffat blogg =D weeeeeei!! så nu hoppas ja på mkt uppdate där så ja har något o läsa..

Besök henne här!

Nej nu ska ja fortsätta glysa på Beck - Gamen..
Fick någe Beck abstines efter förra söndans film som va riktigt bra... Kan inte komma ihåg om ja sett en enda hel Beck film innan dess, men nu vill ja se alla :D

hörs senare kanske...

Kommentera
Postat av: Mimmi

Jajamensan nu har jag skaffat blogg :D

Va´kul att du hittade mej här.

Ska försöka göra uppdate ofta så du får mkt att läsa . Hahaha :D

Jag kommer jättegärna på kaffe nån dag vännen !! Hör av dej när det passar dej. Jag har inga gratis sms och inga pengar på mobilen tyvärr :( Kan inte fylla på förren den 20:onde. Men du kan väl slå en pling nån dag !!

Jag har lagt till en länk på min blogg till din nu oxå :)

Kramar



2009-02-15 @ 22:42:07
URL: http://mimzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback