kvällsmat & målade naglar!

är vad jag roat mig med sen förra inlägget :)
fick bli en smarrig grönsallad te kvällsmat.. med fetaost & italiensk salladsdressing såklart!! mumms va de!!

när ja va på stan förut så va vi in på Magnolia där ja inhandlade 2 nagellack till samlingen och även en ny nagellacksremover. kom på att min typ va slut och removern är ett måste i mitt hem om ja ska ge mig in på o måla naglar!
på högerhanden har ja typ dubbelt så mkt på huden som på nageln ;p

nu kollar ja på 3:an.. handlar om en 3 åring som ska opereras för hon har född "utan ansikte".
hon saknar käkmuskler och kan inte svälja mat och dryck själv. hon saknar även andra delar av skelettet i ansiktet som försämrar syn m.m
riktigt hemskt o se att små barn kan lida så! vill inte ens tänka mig hur de skulle bli för henne i skolan om hon ser ut som hon gör nu.. mobbning ökar ju bara mer o mer och barn kan ju va riktigt elaka!! Så hoppas att dom lyckas hjälpa henne mot en normalare liv och utseende..

nej min tekopp ropar på mig.. hejhej!



Min goda sallad :)



Naglarna nymålade med ett av de nya lacken =)


Kommentera
Postat av: anita

fint nagellack! :D:D

2009-02-19 @ 09:58:27
URL: http://anitacastro.blogg.se/
Postat av: My

När kommer du hit och gräver i nagellacksbunten då? ;)

2009-02-19 @ 14:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback