sen morgon

som alltid :( kunde inte somna förens vid 7 imorse så vakna ja vid ett nån gång men ville verkligen inte gå upp!!!
mina axlar MÖRDAR mig!! gör såååååå grymt ont så funderar på om mor ska få ringa sin bror o höra om hon kan behandla mig... har ju syster me som e massageterapeut men vågar mig inte riktigt på henne :P hehe nejdå hon är jätte duktig men det är ju vårt "systergnabb" som e i vägen.. ja kan bli så fruktansvärt arg på henne när hon orsakar den smärta som blir under en behandling.. så därför vore de bättre om nån annan kunde hjälpa mig..

nej nu ska ja sätta på lite tevatten o ta ut lill vovvan..
Sen blir de te o bänka sig framför tv:n o kolla på smallville :D weeeei me like!!
han är så söt Tom Welling mmmmmmmmmmmmmmmmmm........... *dagdrömmer*
hehe


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback