Uppe INNAN tuppen :)

Fast vill ju inte kalla att de va frivilligt!!!!
Somna vid 23.30 nån gång o vakna 01.30 typ av att de var MINST 3 550 ° i sovrummet!!
Älsk hade me vaknat av värmen så de blev te o kasta upp fönstret, men orka inte va kvar där inne ändå så gick upp o satt mig vid tv:n.. vid 2 gjorde ja första försöket te sömn, men tröttna vid kvart över 3 o gick upp o kolla på tv igen!!
Sen vid 5 gjorde ja andra försöker men tröttna nyss.. vid kvart i 7 när ja ringde mor istället o besluta att hon skulle komma hit vid halv 12 o se te att ja kom upp ur sänga ;p hehe
är trött på o sova bort dagarna!!!

Men är ännu mer trött på o inte kunna somna på nätterna!! Är riktigt j*vla jobbigt!!!!!
Ge mig sömntabletter någon!!!!! :'(

Och med sömnbesvären kommer även alla tankar, så det var också en anledning te att ja gick upp nu..
värk så ja mår illa, fortfarande typ 2000 ° i sovrummet o sen VANSINNIG pga vad man tänker!!
Så just nu e ja såååååååååå arg på en viss person från mitt förflutna och alla andra som hjälpt denne person undanhålla sanningen m.m

skummt igentligen hur ens förflutna kan komma o hemsöka en såhär :S fast vet ju att de e ja själv som framkallar de..
men kan inte hjälpa de!! Hatar nog mig själv mer än alla inblandade personer för att ja va så dum o inte insåg mitt eget bästa.. är nog de som tynger mig mest.. ångesten över o utsatt sig själv för all skit, kommer nog alltid få leva med ångesten över de dessutom! Då jag aldrig verkar vilja släppa vad sjukt dum i huvet man kan va när man inte vill inse saker som inträffar framför näsan på en!!
Vill bli fri min ångest och mitt hat mot mig själv nån j*vla gång!!!
Hur länge kan/ska man hålla på o plåga sig själv?!
Varför inte bara se det viktigaste? Jag tog MIG DÄRIFRÅN!
JAG är FRI!!!!

suck :'(

Kommentera
Postat av: Jenny

De är som du skriver gumman.. DU TOG DEJ DÄRIFRÅN!! Och jag kommer ALDRIG tillåta att du sätter dej i den situationen IGEN!! Glöm aldrig de.. pöss

2009-02-10 @ 13:32:29
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Cathie

Vilken himla söt blogg!

2009-02-10 @ 15:45:53
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback