vaaa????

när ja satt mig här hade ja fått en trevlig överasskning :D
9 kommentarer!!! mmmm me like!! fortsätt gärna så!! :)

tänkte bara berätta lite om dagen sen ska ja spana in bloggarna som lämnat kommentarer o även svara :)
var iväg te psykologen vid 14 och sen efter de gick ja till spa:et o var med under en fotbehandling.. riktigt trevligt o ser redan fram emot nästa gång ja ska vara med :)

när ja kom hem så steg älsk precis upp. han har jobbar natt o ska ut i natt igen så han sov ut riktigt länge =)
men iaf så var ja så himlans frusen så ja hoppade ner under hans uppvärmda täcke o sög i mig all gnutta värme som fanns kvar =D haha me like!!!
sen så blev de te o kliva upp igen och gå ut te Jennys bil..
skulle me te KD när Jenny skulle införskaffa en motorvärmare o sen skulle ho även bju på donken ;)
mmm de va riktigt gött!!
även fast de var 3:dje gången på 2 veckor nu ;p

och nu sitter ja här o ska glo på Sveriges värsta bilförare.. ÄLSKAR de programmet!
Så klockrent! Fast ändå riktigt skrämmande eftersom dessa förare finns faktiskt ute på vägarna :S

ska första skriva mer senare för nu börjar de :)

Kommentera
Postat av: Em

sv: Nej jag har nog tyvärr inte lagt ut någon bild på min sötnos än, men det kommer :) Kram ,Em

2009-02-19 @ 20:14:38
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: hanna

tränar du något? :)

2009-02-19 @ 20:26:02
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tack vad glad jag blir :) Söt blogg!

2009-02-19 @ 21:39:06
URL: http://yen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback