Vad är din favorit frukost?

Tror ja behöver få lite motivation till frukost ätning...
Har fastnat i mitt te o smörgås mönster.. o äter fil o flingor nån gång ibland.

Så nu undrar jag.. Vad är din favorit frukost?

kom gärna med nyttiga och goda tips :)


Sitter o kollar på tv nu.. ska snart förflytta mig till köket :)
visst är lite väl sent o kalla de för o äta frukost nu, men känner inte för o laga mat till mig själv så kommer älsk upp vid 3 tiden o då blir de matlagning igen.. Så därför blir de frukost/mellanmål nu istället..
bara så man får något i magen :)

sen ska ja glo lite på våra bästa år och efter de ta hand om disken.. den börjar o lämna köket så känns som om de är dags nu :)

ska även dra ett snabbvarv me dammsugarn o sen moppa golven.. har man en liten bushund och de är den här tidpunkten på året så följer de me grymt mkt utifrån!

ja nej nu har ja inte tid längre ;)
ha en trevlig fredag!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback