haft besök

japp sandra o budda kom hit förut o gjorde mig sällskap under top model =D
ja är verkligen beroende!!! är skamligt om ja missar ett avsnitt ;p haha
så de blev lite kaffe, skit prat, tv tittning och försök te o få pli på våra dogs!!
Vissa dagar är MYCKET värre än andra har ja märkt, SKIThundar ;p hehe

nu halv glyser ja på nån kass film o funderar på om ja ska lägga mig o läsa lite.. eller kanske gå en promenad?
beslut beslut beslut!!
blev grymt sugen på o röra på mig, men men de märks hur sugen ja än är på sängen så dröjer de väl ändå om ja känner mig rätt ;p

imorgon ska ja fika me mammi när hon slutar.. har ju knappt pratat me henne de senaste 3 dagarna så de ska bli mys.
ska även komma ihåg o ringa jenny o höra när vi ska ta promenaden.. ska bli spännande o se om ja minns :S


nu blir de en balkongvistelse iaf =)

Kommentera
Postat av: Jenny

Så du menar att du inte tänker på mej 24/7??????? :'(

2009-01-21 @ 23:37:13
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback