halluuuuuu

nu va de ett tag sen man skrev. men har bara inte haft ork i kroppen :(

i söndas åkte vi te Sörmonskogen o spårade lite m.m
Gaia satt iväg med sån j*vla fart på spåret så nu är de verkligen dags att skaffa en ordentlig lina åt henne!
blev ett antal ryck i kopplet och de gilla ja inte! Kopplet ska ju inte riktigt störa spårningen så...
Budda testa o spåra me för första gången.. Gick SUPER för honom me!
Först undra han väl vad det var frågan om o varför hans mammi drog me honom ut o urskogen, med koppel på!!
hehe men ju längre in på spåret han kom ju bättre gick de!

Gaisan testa på o dra också.. Nicklas som har halvsyster de Gaia hade med weight pull sele o grejer så vi testa på lite med bara en kedja som vikt. Det är riktigt läskigt tyckte min lilla tjej :)
Gick bra sålänge de gick rakt fram men när vi skulle vända om och hon fick syn på kedjan då vart de ett jäkla liv på henne!!
Något läskigt förföljde henne!! =D hehe men efter o studsat runt lite så upptäckte hon att mammi hade godis i näven så då var allt hemska bortblåst och hon kunde gå normalt framåt.. hehe min snos!!

igår vart de inte mkt gjort mer än en långpromenad o sen fika me sandra o hubba budda =D hehe
typ samma som hänt idag fast minus långpromenad ;p ha bara bleve kortisar ida :)

fick reda på vem den anonyma kommentaren till mitt deppression inlägg var också.
men då den personen inte ville "visa sig" offentligt så att säga så har ja valt att inte publicera den senaste kommentaren ja fick men en bättre förklaring till vad som menades. Då det genom dennes text kan framgå till sånna som känner mig/h*n vem det är.

men jag står pall vid mitt förra inlägg och åsikter!
det finns det inget som kan ändra på!

nej nu ska ja röka o ringa te Sandrusen.
Puss heej!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback