Tankar om natten

Sitter här med en temugg och smörgåsrån och funderar..
Känns som jag har några beslut att ta, vet bara inte hur man ska gå till väga eller vad man ska besluta sig för.
Sitter och väger för o nackdelar utan o bli nå klokare :(
hatar allt detta, vill bara ha ett "normalt" liv.. eller ja ett liv med mig själv blir aldrig normalt men bättre kan de bli iaf ;)

Är helt såld på min nya darling me!! SUPER nöjd!!!!
Så imorgon ska ja testa kameran ute i dagsljus tänkte ja.. ha lite "ringträning" med Gaisan också när älsk e på jobbet..
kommer bli grymt tomt o sitta här hela helgen själv o rulla tummarna :(
spec när man inte har nå pengar så man kan inte ens köpa sig ett 50 öres tuggummi om man så var sugen på de :( SUCK!!!
Hoppas hoppas hoppas verkligen att ja får svar från de jobb ja sökt och att det är positivt!!!!!!!
Spec då läkarintyget inte nått arbetsförmedlingen än (som ja trodde eftersom vi gjorde upp att ja skulle få en tid där när intyget kommit) så samhall blir inte aktuellt i feb som vi annars trott o hoppats på :'( suck igen!!

Gräver snart ner mig och skiter i ALLT, orkar inte!!
Slut på antidepressiva har ja nu me om typ 5 dar, med ett recept liggnas på apoteket som ja inte har råd o hämta ut :'(
har inte heller råd o skaffa fler p-piller som ja bara har en karta kvar utav!! blir en fiiiiin fin vår detta!!!!!!!!
och kan verkligen inte fråga mor om hjälp me pengar heller.. inte ens te medicinerna då jag vet att dom går back bigtime denna månad.... fin fint!! mormor e ja ju skyldig 1500 för burköp och gaias mat o medicin när hon blev sjuk så henne kan ja inte heller be om ett lån... eller iof hon fick ju sluträkning på elen + räkningen från att de bytte toastol så hon går nog fan back me!!
Syster e ja skyldig 300:- för moders födelsedagspresent.... så ja ja tycker att ja lånat för mer än tillräckligt!!!
får bli som de blir helt enkelt!!

mkt tankar o funderingar här, men va fan, går man bara hemma o skruttar har man inte så mkt mer o göra!



Kommentera
Postat av: sanna

De samma för dej =)

Glöm dock inte det :P

kramar

2009-01-24 @ 12:04:43
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, jag får ont i magen av att läsa din blogg.. Om ca 6 månader går mitt vikariat ut och jag kan bli arbetslös.. Det är verkligen det värsta som finns och den stressen som kommer med är hemskt! Håller tummarna för dig..! Brukar säga att det är ett helttids jobb att va arbetssökande.. :p

2009-01-24 @ 12:14:37
URL: http://fantasimia.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag städade som en tok i början.. nånting varje dag, bara för att ha nåt att göra. Sen såg jag på teve och sen blev jag bara arg.. :p Det är verkligen hemskt! Tur att din käraste tjänar ganska så bra ;)

2009-01-24 @ 17:38:35
URL: http://fantasimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback