Helgen som gått

Tänkte lista vad jag gjort/vad jag lärt mig under helgen.. seriösare än så orkar ja inte va ;p

  • Vart i stallet
  • Jagat en "vattenpöl's vild" Felix
  • Haft dressyr träning för Bettan =D
  • Käkat FÖR mkt pizza
  • Hängt vid kaffe haket
  • Målat med Mymy
  • Babblar en VÄLDANS massa skit ;)
  • Träffat Bettans mor & far med hundar
  • Börjat me antiskall halsband på lillgrisen igen (de gillars inte)
  • Vart o lämnat Felix utanför Degerfors
  • Lärt mig att Statoil Te är VÄLDIGT varmt o spilla ut i knät :S
  • Och i samma veva lärde ja mig att byxor torkar VÄLDIGT snabbt om man håller ut dem genom bilrutan på 90 väg =D
  • Klippt Bettan :)
  • Bleve klippt o färgad av Bettan, blev väldigt nöjd!!
  • Målat lite mer me Mymy & Jenny denna gång
  • Testat på o sprutlackera mig med en 2 liters colaflaska som tydligen inte mådde så bra :(
  • Ringt till fel person
  • Käkat årets första jordgubbar med grädde *mumma*

O sen har ja säkert glömt bort någe :S

See ya sometimes!

Kommentera
Postat av: my

glöm inte mig när de är dags fr naglar sen :d är så taggad ;)

2009-06-16 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback