Dissad..... BIG time!!!!

japp, då har man bleve dissad också.... av den personen som ja skulle göra de sist av alla :'(
RIKTIGT besviken e ja... snyft!!!!

J*vla karlar te o va ivägen :O

o de e så klart Sandra ja pratar om ;) hon vill tydligen inte prata me mig utan skulle ringa senare... skicka hon för typ 2 timmar sen.. hmmm.... känner mig riktigt dissad här.... vaddå andra handsval?!!! ;p hehe

nejdå.. tycker de e väldans kul för henne! :)
MEN.. jag tycker inte om att bli utlämnad o inte ha nån "inside information" ;)
fan de e MIN Sandra!!!! han kan inte bara komma o ta henne ifrån mig efter alla dessa år vi har bakom oss ;) *morr*
hehe ska de bli ändring på! ;) är de fajt han vill ha så ska han få de ;P moahahahaha =D

nej nu ska ja nog fortsätta kolla på förhäxad o se om man får nån kontakt med frugan innan de blir sänga ;p
återstår o se!!



Ja & min älskade fru =)


fick en fråga förut som ja bara HATAR när någon ställer te mig..... o inte för att de e nå fel på frågan i sig utan för att felet är mig!
Vad kan du? och/eller Vad är du bra på?...... ställer man dessa frågor te mig får man nog ut lika mkt som o fråga väggen,golvet eller någon annan stum del..
Jag är en expert på o leta mina egna fel o brister!! dom bra sakerna o vad ja är duktig på glöms liksom bort bland allt negativt om mig som försegår i min lilla ärthjärna... Har flera gånger fått som tips av både "privatpersoner" & "yrkespersoner" att varje kväll skriva upp 3 saker som man gjort/sagt under dagen som är bra & man är stolt över för o öka sitt självförtroende.. har försökt i EX ANTAL månadsintervaller med denna metod, men kan säga att de bra sakerna som man borde minnas, de är bortglömda redan samma timme som de hände istort sett!! är sinnessjukt hur hjärnan kan placera minnen o händelser så man bara minns hälften....
för ja hoppas,tror och någonstans inom mig VET att jag har mina starka sidor och är riktigt duktig på några saker... men vad eller vilka kan ja helt enkelt inte sätta fingret på....

nej just ja... förhäxad va de ja... blev spännande nu så glömde tillome bort att ja hade datorn i knät... hmmm ja minnet var de väl ja förklara nyss va?? ;p inte lätt o va 20 + *asg* o stå på tröskeln te senildement!!

Kommentera
Postat av: sandra

Haha sorry gummsan. Men du kommer alltid va viktigare för mig än en karl;) Å de hoppas jag att du vet:P

2009-03-19 @ 02:42:56
URL: http://sandrusen.blogg.se/
Postat av: Sanna

hahahaha :P

2009-03-19 @ 16:24:58
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: JONNA

haha härlig bild !: D

2009-03-22 @ 15:44:33
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback