huvudvärk, temugg o död hund

där har ni snabb varianten av hur de är hemma hos oss just nu ;p

var ut te Asphyttan förut så Gaiabus o Fonzie fick leka lite.. så fick vi även super god mat :)
Men de måste va någe hemma hos älsks mor som gör mig dålig, för 3 av 4 gånger som vi är där får ja en hemsk huvudvärk!!! om de är nån doft eller blomma el någe vet ja inte, men de känns verkligen som om min lilla hjärna försöker trycka sig igenom pannan!!

imorgon ska Gaia ha barnvakt för första gången :D
mommo & moffa ska ha sitt barnbarn medans ja o älsk åker te Ikea :D
hade tänkt o va hemma o städa men mamma övertalade mig om att dammet inte försvinner någonstans & tvätten stannar även den där den e tills på måndag ;p så nu ska ja me iaf :)

men blir inte borta så länge för ja har lite saker o göra imorrn me.. men en snabbvisit har man alltid tid me :)
nu kallar tv:n på mig... tjo tjo!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback