jaja.... ny dag - nya tag :)

fortfarande grymt missnöjd över designen!!
Så nu vet ni vad ja kommer pilla me idag ;p

igår var ja hemma hos mor o förlängde Freddie pooops "hat" emot mig =D
är ju enbart ja som klipper klor på honom och även reder ut tovar o annat pyssel.. så igår hade vi en storrengörning av hund... resultatet... blev skit bra!!! o Freddie la sig i sin korg o VÄGRA gå upp därifrån förens ja åkt hem ;p skithunden!!!
alltså, jag kan inte röra mig mot lådan som vi har saxar o borstar i.. då springer freddie till sin korg o vägrar o lämna den..
*hrm* tror den hunden HATAR mig verkligen!!

men han e ju så goo!! såfort vi tar en pause i borstningen eller liknande så ska han krypa upp i knät o pussas lite :D
så tror han tycker de är skönt o bli av me skiten, fast han tycker de är obehagligt under tiden..
så igår luktade han smultron av all balsamspray ja använde.. riktigt mys.. men sen blev de ju även en ordentlig dusch för honom..

o när ja lämna huset så gav ja STRIKTA order till mina föräldrar om att NU SKA han kammas iaf 1 gång per dag!!!
ÅTMINSTONE örona o baken, då de är där de tovar sig direkt.. så ska bli spännande o se hur länge han blir borstad..
prata me mor förut o även då påminnde ja henne.. fan de e ju synd om hundkraken när öronen nästan e som en tovkaka som man får ge sig in i med balsam, urtunningssax, borste och kam.. o dessutom klarar inte mor eller far av de så där kommer mitt jobb in ;p

är igentligen inte konstigt att Pooopen hatar mig ;p eftersom ja e den enda som ställer lite krav på honom me lydnad o allt annat me ;p
när de gäller mor o far e han ENBART deras lille gosegris sonm ska ligga på rygg i knät ;p

nej ut o röka o ringa Sandra.. sen blir de design pillning..

Kommentera
Postat av: Jenny

ja tyckte de blev fint ja =D

2009-03-05 @ 22:48:46
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback