Lördag

ja då e de lördag.. har vart lite hurtig idag o tagit itu me disken som var påväg ut hur huset..
känns skönt o få något gjort! sen har även älsk dammsugit soffan så ja slipper de dom kommande dagarna iaf..
uppkom även en liten disskution mellan oss som gjorde mig riktigt  sur! Är man husdamm allergiker o dammet går upp te knäna så GÅR de faktiskt att själv dra ett varv me dammsugarn över golven istället för o må piss,skit o ständigt klaga på de o invänta att sambon ska görat! men men är väl så med MANNFÖLK, föredrar att må piss bara de har nå o klaga på ;) tur att han e såå go iaf, annars hade ja fått DAMP!!! ;p
så gick in o la mig ett tag för o lugna o samla mig, men där tyckte tydligen inte mor att ja skulle ligga.. så hon kom upp o fika.. min goa mammi :)

Gaia fick sig nå knäppryck också när mammi var här... satt sig under köksbordet och... PISSA!! :O
hmmm jaja... vad finns det att säga eller göra? RIKTIGT snopna blev vi iaf.. då hon inte pissat inne på månader och dessutom var de inte så länge sedan hon var ute... de va dessutom inte den lilla pölen, gick fan nästan åt hela hushållspappers rullen!! men men, som sagt vad ska man säga eller göra?
när ja upptäckte va hon gjorde och chockad ryter ut "vad gör du??!" så upphörde pissningen o Gaia sprang o la sig bakom mammas stol.. man såg verkligen va hon skämdes... så tyckte att hon straffa sig själv nog för o bråka me henne, för där låg hon kvar sen :)

nejni nu ska ja hitta på något riktigt spännande :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback