Mitt liv i bilder dom senaste veckorna ;p

har orkat o lagt över lite bilder på telen nu så här kommer en bildbomb =)



Min fotbehandligs kväll ja hade för nån vecka sen =)



Sötnosen själv ;p vad som inte syns e att ja har en popcornskål i knät som hon vill åt =D



Tulpanerna typ ett dygn efter de kom in i mitt hem :( ALLT levande verkar dö riktigt snabbt här :'(



Men ja lyckades få dem o repa sig =D weeeeeeeei!




Ja o älsk käka mat på little dragon thai =D göttit värre!!



Tokfian



Den tidiga påskkärringen *asg*



Gaias möte med första märgbenet...



de var JÄÄÄÄÄÄÄÄTTE gott tyckte gummz!!



som avslut, min underbara kyckling gryta ja gjorde idag =) mumma!!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback