Über söta klänningar & kjolar från Chicy me

Brukar va inne o kika på Linda Bloms blogg ganska ofta och har gjort de senaste året.
Hon arrangerar många tävlingar med olika kända företag och idag när ja steg in hitta jag detta!!!



Hon arrangerar en tävling tillsammans med Chicy där man kan vinna en valfri kjol eller klänning ur deras egna nylanserade märke Chicy me!!
Måste säga att det var MYCKET som fall mig i smaken, men för att välja ut min favorit och även mitt "tävlingbidrag" så blev det denna rosa babydoll

Helt f*cking wonderful enligt mig då ;)
Klicka här för att komma direkt till hennes tävling, eller på någon utav bildern :)

Önska mig lycka till i kampen om en rosa babydoll ;)

Vad jag gör för övrigt d?
Tja har nyss käkat varma smörgåsar ja & älsk så nu sitter ja här me datorn o temuggen i högsta hugg och ska snart ut o förpesta luft, grannar & djur... ursäkta men var bara tvungen.. lixom helst av allt skulle väl alla rökare radas upp i led och skjutas enligt många(inte alla men många) icke-rökare!!
klagas det inte på att man röker inomhus (vilker jag själv inte gör) så klagas det på att vi sitter på vår egen balkong/tomt o röker!! f*n nån måtta tycker ja ändå det får vara! dom klagar på att röken kommer över te dem (vilket den också gör), men ändå, i mitt hem så röker jag på balkongen så länge det inte blir ett rökförbud inom området! de är bara för mina grannar att gilla läget! jag kanske ska börja klaga på grannarna som har blommlådor? jag klarar inte av vissa blomdofter!! eller kanske skulle be grannen om att ta bort sitt störande vindspel? NEJ JUST JA! Jag har ingen rätt te o hindra dem från o ha dessa saker!
Visst jag tycker inte om att andra människor får lida för min rökning, så långt är jag med, men fortfarande så har även jag som rökare rättigheter!! Tycker de är lite löjligt.. tänk på alla de krakarna som är parfymallergiker!!!! som t.ex min mormor som knappt kan gå o handla utan o få åka iväg te sjukan... där är det inte bara det att det luktar snusk och långsiktigt förstör kroppen, en doftallergiker kan lika gärna falla platt ner o dö!! Men antar att det inte är många som tänker på dem!

kan även säga att jag INTE skrev detta inlägg pga nån spec eller någe som ja sett/läst/hört nu utan det är bara någe som kom upp nu mitt i natta om ja stört mig på till o från läääääänge! :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback