God natt :)

Nu ska ja ta slutet av min temugg o sen ska ja sova!!
Ska bli grymt gött.. har sängen för mig själv i en natt till. o sen kommer älsk att ha den själv en natt :'(
vill ju gosa me min snos!!! men sen får vi några dar tillsammans iaf innan han börjar jobba igen..
Imorgon kväll ska ja tillsammans me mor o far ut på äventyr i ett dygn.. Vad vi ska göra de säger ja INTE =D
kommer ju dock bli en hel del bilåkning... men de blir nog bra.. får se om ja eller pappa haft ihjäl varandra nånstans efter vägen ;p inte bra o placera två personer i samma bil eller på samma ställe som har exakt likadant humör.. (fast ja tänder nog lite snabbare än fader tyvärr) men hoppas o ber om att de ska gå bra :)

annars då? idag har ja vart på ringträning me Gaia.. gick super!! Försöker dock få bort hennes "hanhunds hormoner"....
näsan i backen o lock för öronen.. de SKRIKER hanhund! men nu är träning påbörjad och de SKA bort!
Sen så har Sandra vart i KD idag, så hon köpte jeansleggingsen åt mig som ja ville ha =D weeeeii dom ÄR mina!!
TACK GUMMAN!! <3

Sen så har ja druckit kaffe på det nya kaffe haket i stan.. Riktigt gott kaffe, så ja delar INTE med mig om vart ja numer går ;P
är ni riktigt snälla kanske ni kan bli med NÅN ENSTAKA gång :D
Sen har ja ju vart me ut o luktat lite häst också.. me like it alot!! Så nästa helg blir ja "hästägare" me :)
i några dar.. ska bli riktigt kul.. Det tråkiga är ju dock att under de dagarna är inte den riktiga hästägaren i kommunen :'(
men hon kommer ju tillbaka iaf :)

Sen så avsluta ja/vi denna söndakväll me o bli bjuden på mat.. Tack och bock!! De var RIKTIGT smarrigt! :D

Gårdagen hände de inte så mkt annat.. kaffe på de nya haket, stallet, promenad, Gaia bada ute för första gången.. Riktigt läskigt var de också och HELT ONÖDIGT enligt henne.. men i skulle hon i vilket fall för dom övriga hundarna var där..
Sen så blev de dusch o dola iordning sig för o sen hämta cider o dra te krhamn på cruising.. Var väl sådär.. mkt fina bilar o kolla på iaf =) men vi var alla hungriga så de blev tillbaka te stan efter nån timme o lite torggrillen mat :)

Så lördags kvällen avslutades med att kl 3 piercade petriz o bettan min navel :S
Nålrädd som en, ja vet inte vad, låg ja i fotöljen, blundade o spände mig stel o vänta på att de skulle bli klart =)
för o sen halv svimma o halv spy.. men ja har ju en navel piercing nu iaf =D tack tack!!
Fast har ju vart skakis även hela dagen ida... hmm.. ja nämnde ja att ja är nålrädd?? :S
Sen blev de väl inte bättre när Bettan upptäckte att ja var tvungen o ha en längre stav så ja skulle byta.. Jovisst tjena!!!
Hysteri Katta kom fram efter att fått ur den "gamla" staven o ja inte fick in den nya.. Då kom typ mitt 3 årings beteende fram med stamp i backen och gråten i halsen skrika ut DE GÅR INTE!!!! :D haha ja gillar verkligen mig själv ibland.. Så då var Bettan snäll o hjälpte mig =) tack igen ;p
Sen får ja ju även säga tack te Jenny som lånade ut sitt(sina) navelsmycken och även förevigade mitt lidande på film =D tack tack ;) mkt tack här nu märker ja, men är man en tacksam människa så är man :)

Nu tror ja att ja fått me mina två dagar i ord...
så vill bara avsluta me att ja saknar min älskling jämt LITE!!! :'(
han har jobbat natt denna helg.. och när han har vaknat så har ja istort sett lämnat hemmet. o sen när ja kommit hem har han försvunnit te lokalen :( så vi har knappt setts.. men men de blir väl så ibland me.. men nu ser ja fram emot att mysa me honom under hans ledighet o när ja kommit hem på tisdag =)

nej nu är de sängen, temuggen är tom så nu finns inget som hindrar mig ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback