Jahopp..

Då har man snabbt spenderat typ 2 timmar i telen då ;p
med ett kort avbrott pga dött batteri :( fan va fort tiden kan gå ibland!!
men men de var mkt trevligt =D

jaja annars då? Jo sitter o väntar på att förhäxad ska börja..planerna e väl o kika på de o ta ännu en temugg ;p
har väl bleve en sisådär 8-9 st idag.. j*vla skit hals!! men men så kan de gå.. får nog ta o tänka över ordentligt om ja inte ska ta o sluta röka nu.. är trött på o få häva i sig nån halvliter vatten efter varje cigg.. vilket blir ett antal per dag..
har ju bara bra saker o vinna på o sluta.. men frågan är ju om ja e nog viljestark för de.. hmm.. de märks..

imorgon har ja bestämmt mig för o försöka få tag i min farfar.. har inte hört nå ifrån han på ett par 3 månader.. försökte ringa honom vid påsk men fick inge svar.. o oteknisk som han är så fattar han inte heller att man ringt.. (vart med om de förr iaf ;p)
ska lägga fram min plan för honom o se vad han tkr... kan bli riktigt roligt =)

nej undrar när Sandra ska vakna te liv, hon la sig ju vid 5 tiden idag och känner ja henne rätt så kommer hon strax o vakna.. även fast hon sa att hon kommer sova väääääääääääääldigt länge ;p hehe

nej nu blir de köket så min temugg blir klar innan förhäxad börjar..
Tjo tjo!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback