Om man ändå hade 2 miljoner till övers ;p

Då skulle ja införskaffa mig mitt drömställe som ja älskat ända sedan det byggdes!!

Neva kallas det. Ligger någon mil ovanför Lesjöfors o är helt underbart enligt mig :)

Boningshuset har:

Två "lägenheter"  varav den större lägenheten består av kök samt fem rum varav på nedre plan finns förutom kök, hall och två stora rum samt tvättavdelning, badrum, pannrum och grovingång.

Den mindre lägenheten har ett enklare kökspentry, toalett, vardagsrum på nedre plan med öppen vedspis. Två rum på övre plan.

Sen finns de en bastu i ladan =)

Hästhållning:

Stall med 12 boxar.. (super läckert stall om man frågar mig)
med foderautomater o hela kittet! även foderkammaren ligger här.

Mindre stall med 6 boxar avsedda för dräktiga ston.

Och mellan dem olika stallen så finns de: spolspilta, seminspilta och seminbock, sadel/selkammare, personalrum, grovtvätt mm. Kontor, övernattningsrum, stor hall eller samlingslokal på övervåningen.

Sen finns det ett lösdriftstall och uteboxar m.m.m.m

Finns även varmgarage så gubben kan bli lycklig ;)

här har ni länken till mäklaren och där finns de massa bilder man kan vila ögonen på vääääääldigt länge!! ;p

VILL FLYTTA NUUUUUUUUUU!!!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback