Tjotjo!

Hallå bloggvärlden!

Idag funderar ja på om ja ska lämna lägenheten för första gången sen i fredags :S
Är fan nästan en vecka sen så nu tkr ja de är dags o ta sig själv i kragen o ta sig ut!!
Enda gången ja lämnat lägenhetsporten under dessa dagar är när ja vart ut me Gaia..
Vet bara inte vad ja ska hitta på.. känner mig ännu inte 100% redo för världen ;p men men så kan de va.. är grymt sugen på o lägga mig i mammas trägård o få något gjort. men de har ju regnat till o från hela dan så vet inte om de är såå lockande idag ändå.. Får hoppas att de håller sig fint imorgon istället så man kan klippa lite gräs o rensa lite rabatter :D

Men tror de blir en promenad te staden o ta sig en glass.. d känns riktigt härligt =) sen får de bli hem igen iaf o plocka lite här.. är trött på att de ser ut som en flyktläger med saker högt och lågt :p

Pratat me Sabine också :) När hon kommer upp igen te sommarn ska hon fixa mina naglar :) tror de var gele hon använde sig utav.. och om någon mer är intresserad av o få en förlägning så tog hon gärna emot fler.. Kommer att kosta mellan 300-350 :- som mest. Känns som ett klipp för en annan.. har ju alltid vart så sjukt avudsjuk på hennes naglar som hon alltid fixat iordning så snyggt.. o nu är hon utbildad också så hon kan göra proffesionellt på en annan *me glad* hehe fan va gött de skulle va o kunna tjäna nån krona på något man tkr e grymt kul.. vem vet de kanske kommer för en annan med :)

Kommentera
Postat av: Sanna

Ja eller hur, de svarta jag har är skit snygga och sitter perfekt. De ser ut som riktigt jeans :)



Smart idé liksom :P



Vi kanske ska ta tjejkväll med grill?

Så du kan komma ut och träffa 5av alla i världen :)

2009-05-21 @ 16:51:42
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Maddis

Jag hänger gärna på å fixar mmina naglar... sånt är nice :)

2009-05-21 @ 19:36:39
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: My

Jag vill verkligen förlänga isf! Säg till :DKram

2009-05-21 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback