God kväll

Sitter här vid gubbens dator.. Min e de ju fortfarande nå vajsing me... :@ men men så är de.. Har hemmet för mig själv även ikväll/natt då gubben jobbar.. är lite härligt o ha sängen helt för sig själv måste ja säga :P fast de kan också bli vääääldigt tomt :( men men hade velat va iväg te Ica också.. känns som ja e liite sent ute då de stänger om 5 min :S suck! bara o gilla läget o se om man hittar nå mysigt o mumsa på här hemma :P

har ju gått o gjort mig beroende av både julmust och pepparkakor me ädelost på, SÅÅÅ J*VLA GÔTT!!!! :D
o köpte ju en ny ädelost tub igår så de blir väl säkert de :D Jummie!! men men ska försöka sammanfatta sen lite snabbt om va ja haft för mig.. O tänkte ta de dag för dag inlägg eller veckoinlägg för tiden ja vart borta.. Men de märker ni sen hur de ser ut :D Ska tömma mobilen på bilder me så ni slipper o läsa om allt :D

Nu ska jag ut o röka o sen så ska ja ta mig in i duschen tänkte ja.. Men ja kommer väl garanterat på nå annat ja ska göra så ja står där ve 3 inatt :P

Ha de super skönt så länge ;)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback