Tävlingar * 2 x Presentkort * 1 x Spikmatta

Är med i två tävlingar hos Millah.

I den ena kan man vinna en spikmatta i samarbete med Presento som har ett värde av 495:- hur härligt vore inte det att VINNA?! Kanske få bukt på sin värk i rygg och axlar :) UNDERBART!
Klicka på bilden för att komma direkt till tävlings inlägget


Och i den andra tävlingen kan man vinna presentkort hos Nagelgiganten.
Första pris ett presentkort på 500:- och andrapris ett på 250:-
Om jag vann något utav presentkorten skulle jag köpa oljor och dekoration till naglarna då jag nyligen lärt mig o dekorera dem själv och tycker det är super kul!!
Samma här, klicka på bilden nedan för o komma direkt till tävlingsinlägget.



Hon har dessutom massa andra pågående tävlingar så kolla in hennes blogg o se om ni hittar något annat kul :)
Önskar er lycka till som väljer att ställa upp :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback