Och uppdateringen del 2 ;)

Ja här kommer de lite mer uppdatering då :) Vad har jag gjort som inte hunden var me på då?? hmm.. de är nog egentligen inte mkt, men något finns de alltid :D

En tidig lördag morgon steg ja upp för vi skulle åka till Borlänge o kika på simtävling.. Ja vi är inte riktigt som alla andra.. Så jag, Jenny, Madde och Patrik packade in oss i bilen o drog iväg.. De var en spännande resa :D
Jag var dock ASTRÖTT så hade packat me kudde o tänkte sova.. JO men TJENA! Madde o Patrik tyckte de passade fint i ta kort då så de blev inte så mkt sömn :P Resan gav oss mkt skratt.. Vissa sträckor mer än andra dock..

I rödljusen i Ludvika som min sanna "farmville anda" fram och ja begav mig ur bilen för o jaga kråkor :D de va spännande.. spec blickarna ja fick från övriga bilister.. men men ja piggna ju till lite iaf ;)

Satt o väntade på en STOR godisaffar också.. blev lovad redan i Filipstad att de skulle finnas ett stort godislager nånstans vid Kopparberg om ja minns rätt... hmmmm de fanns inte... :'( så då blev ja o Madde lite lätt besvikna. Madde mest tror ja.. som var helt säker på att dem måste ha rivit affären o byggnaden :)

Sen så kom mitt röksug smugandes på så typ 1 mil utanför Borlänge stannade vi :P (Nej riktigt så illa va de inte så ja inte hade kunnat vänta 10 min.. Men ingen av oss visste att Borlänge låg bakom kullen typ)
Och där hitta ja en liten liten lekpark.. De va trevligt :D passade på o "gunga" på en sån där motorcykelsgunga :P hehe de va riktigt najs! Bortsett från att ja va säker på nån gång att den skulle paja.. de kändes inte riktigt säkert alla gånger :P

Men här sitter ja iaf på morgonen o försöker vakna till.. Och kör en Gaia style - njuter av solen :D



I fredags så drog ja, Sandra o Emmy iväg te Örebro för o hälsa på Helena och Noline (hennes bebis)
O satans va vacker hon va!! Jag blev helt KÄR!! Fast Helena var inte så intresserad av o släppa iväg henne till Filipstad ;P kan inte förstå varför??! :D haha
De var super trevligt o se Helena igen o hoppas inte att de dröjer lika länge innan nästa gång :)
Men den resan va me spännande.. Höll på o bli prejade av en lastbil som vägra o släppa in oss och 3 andra bilar på motorvägen :S fick kärringstop i rödljusen i karlskoga :P körde vilse i Örebro :S handlade barnkläder :O o jisses ja jobbigt de va :P fanns ju HUR MKT vackert och sött som helst!! ska fan köpa en docka o sen klä me barnkläder :D haha

Kom väl hem vid en 8:a på kvällen o då blev de till o hämta hunden o gå till mamma o pappa.. De kom hem från Italien ungefär vid samma tid så va dit o töla lite me dem om hur de hade haft de.. Men de lät som allt vart bra iaf :) Så här kommer en egobild till. på morgonen innan vi drog te Örebro..



I juli var farmor här i staen.. De fira vi med o åka på en årlig hemligresa :D
bjuder me mormor o farmor på en heldag o dem har ingen aning om vart vi ska.. Iår var de mitt förslag som drog längsta stråt så vi åkte till Falun - Sundborn och Carl Larsson gården!
De är så himla vackert där uppe så tårarna hade kunnat spruta!! Fy fan säger ja bara!! Var ju där på klass resa en gång för typ 12 år sen.. va i mellanstadiet iaf.. o de var mkt vackrare än ja minndes de kan ja säga..
Tyvärr fick man ju inte ta kort inomhus men bjuder på lite bilder på huset iaf :)

Efter detta så drog vi iväg....... nån annan stans :P Ja sov o när ja blev väckt så stod vi utanför Lager53 eller va de nu hette.. Såg ut som nån j*vla anstalt eller någe, men fick sen förklarat för mig att de var typ lågprisvaruhus med märkeskläder o liknande... o de va billigt måste ja erkänna... köpte på mitt ett gäng me boxningslinnen för 30 spänn styck!! omy!! :O billigt!!!!













Annars så har vi väl haft lite öltältskvällar me som man vart ute på.. Filibjur, Larsmäss, Oxhälja.. ja o lika trevligt va de alla gånger :D

Nej nu har ja inte tid me detta längre.. men nu har ja iaf skreve lite om va ja haft för mig ;)
Hoppas ni har haft en bra sommar o att hösten inte känns allt för skrämmande, för nu kommer den med raska kliv! Som avslut på allt detta så får ni se den nya Top modelen in aktion :D så här ser typ en vanlig kväll ut innan ja lägger mig :P Skrämmande vackert :D haha



Hoppas ni fortfarande kan sova gott om nätterna nu ;) annars får ja be om ursäkt :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback